Theo jureert bij de lichtjestoer

Maandag 19 december 2022 werd de lichtjestoer lang verschillende zorgcentra in de gemeente Barneveld gereden.

Het evenement werd georganiseerd door de Stichting Lichtjestoer gemeente Barneveld. Maandagmiddag heeft de stichting bij verschillende zorgcentra in de gemeente Barneveld pakketten met streekproducten bezorgd. Aan de toer deden meer dan 100 verlichte trekkers mee. De toer startte en eindigde Stroe en ging door Barneveld, Voorthuizen, Garderen, Zwartebroek en Kootwijkerbroek.

Theo in de jury.

Dit jaar werd aan de berijders van de drie mooist versierde trekkers een prijs uitgereikt. Hiertoe heeft de organisatie een driekoppige jury samengesteld. Onze fractieleider, Theo Bos, was een van de drie juryleden. Theo Bos hierover, bij Online Barneveld: 'Het is voor mij leuk en een eer om in de jury te mogen deelnemen'. De andere twee juryleden waren: René Ratterman, voorzitter Plaatselijk Belang Stroe en Caroline van der Plas (fractievoorzitter BBB).

Prachtig evenement.

We hebben veel waardering voor onze boeren in de veeteelt, landbouw en tuinbouw. Dankzij hun harde werk hoeven wij ons geen seconde zorgen te maken over onze voedselvoorziening. Met dit prachtige evenement wordt de agrarische sector op een andere manier op de kaart gezet. De agrarische sector zorgt, dus niet alleen voor ons voedsel, maar hiermee ook voor vertier bij jong en oud. Dat blijkt ook wel uit het aantal toeschouwers langs de route.

Theo reageert bij Online Barneveld.

Greep uit de verlichte trekkers.